Cettua pore control facial mask

Merhaba ballarım,bugün sizlere çarşamba günü Gratis'ten alıp memnun kaldığım bir maskeden bahsedicem.Cettua markasını bilmeyeniniz yoktur herhalde,oil control paperları herkeste var maşallah :D Cettua markası Kore'ye ait,doğal olarak maske yüzüme tam oturmuyor.Çünkü onların alınları geniş yanakları dar,bende ise tam tersi.Alnım küçük yanaklar fışkırıyor.



Dört buçuk lira gibi bir fiyatı vardı.Bu gözenek kontrolü için yüz maskesi,benim gözeneklerim çok açık değil ama ben bunu gözenek temizleyici sanıp almıştım,gerçekten beni çok şaşırttı çünkü bu kadar ucuz bir üründen böyle bir performans beklemiyordum.Maskeyi yüzümden hiç çıkarmak istemedim çünkü çok güzel serinletici bir etkisi var.Buz gibi yapıyor yüzü.İçindeki serum çok yoğun,kolay kolay emilmiyor.Ben çıkardıktan bir saat sonra bile emilmemişti.




Yüzümü çok sağlıklı ve ışıltılı gösterdi,burun kenarlarımdaki gözenekleri temizlemiş ve küçültmüş.Fiyatı artmazsa almaya devam ederim.Gratis'te satılan maskelere mutlaka bir bakın derim,etkili sonuç veriyor bende :)

4 yorum:

  1. Benim de hep ihmal ettigim konu maskeler. Üseniyorum açikçasi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında işe yarıyorlar bu yüzden bir şans vermek lazım :)

      Sil
  2. Ay çok teşekkürler tam da aradığım şeydi denk geldim yazınıza sağlık :*

    YanıtlaSil