Bielenda Cift Fazli Goz Makyaj Temizleyicisi


Herkese yeniden merhaba!Bugün sizlere yaklaşık 2-3 hafta önce keşfettiğim bir üründen bahsedicem.Watsons'a gittiğimde siyah nokta burun bantı reyonunda gördüm ben bu ürünü.Göz makyaj temizleyicim bitmişti ve neutrogena felaketinden sonra güzel bir şeyler arıyordum.
Yeni şeyler denemeyi de sevdiğimden bir şans vermek istedim.Satış danışmanı kız ürünlerin yeni geldiğini söyledi.




İnternetten baktım benim dışımda yazan kimse yok :) İlk olmak güzel hismiş :)
Polonya'da 7,40 zloty'ye satılıyormuş bu ürün.Zannediyorum maximum 10 lira ediyor.Ama ben 17 liraya aldım.Üzerine ekleme yapmasalar şaşarım.Shippingi biz neden ödüyoruz?Neyse.

Ben bu ürünü çok sevdim,göz makyajımı ovalamama gerek kalmadan çıkarıyor ve çok yağlı bir his bırakmıyor.Yüzümdeki makyajı da bununla siliyorum.Vıcık vıcık yağ kokmaması ve yüzümü,gözümü irrite etmemesi beni sevindirdi.Bundan sonra bunu alırım artık hep.Diğerlerini indirimde görmezsem tabii :D

Gönül rahatlığıyla öneriyorum size minnoşlarım ♥

2 yorum: