Eyüp Sabri Tuncer Doğal Zeytinyağlı Şampuan

Herkese yeniden merhabalar :) Epey uzun bir ara oldu farkındayım ama yapacak bir şey yok :)
Sizlere eylül ayından beri severek kullandığım bir şampuandan bahsetmek istiyorum.
Zannediyorum EST'yi bilmeyeniniz yoktur,başta kolonyaları ile ünlüydü zaten şimdilerde farklı ürünleri piyasaya sürerek kitleyi epey genişletiyor.

Neredeyse 2.5 aydır haftada 2-3 kez saçımı bu şampuanla yıkıyorum.Benim saçlarım kuru şampuansız 2 gün rahat dayanıyor,3.günde kuru şampuan istiyor.EST bende kepek,kaşıntı ya da dökülme yapmadı.E kokusu da çok güzel,daha ne olsun.Ben 15 liraya almıştım ama sitesinde şu an 700 mL 17.50 TL.Mutlaka göz atmanızı öneririm =)

Eyüp Sabri Tuncer Doğal Zeytinyağlı Şampuan ürünümüz doğal zeytinyağlı, paraben içermeyen ve saçın doğal nem dengesini koruyan etkili formülüyle tüm saç tiplerinde günlük kullanıma uygun olarak üretilmektedir. Yağlı saçların arındırılmasında tercih edilen şampuanlarda aranan en önemli özellik yağlanmayı önleyici aktifler ve arındırıcılıktır. 
Eyüp Sabri Tuncer Doğal Zeytinyağlı Şampuanımıza ait formül yapısını yakından incelediğimizde yağlı saçlar için formülümüzde bulunan yağlanmayı önleyici doğal bir aktif olan Biosülfür (Biosulphur Fluid), Provitamin B5 Vitamini olarakta adlandırılan saçın doğal nem dengesini koruyan D Panthenol ve güçlü bir arındırıcı olan Betain (cocoamıdopropyl betain) ile düzenli kullanımda saçlarınızı aşırı yağlanmadan korurken, güçlü temizleyici etkisi ile saçlarınızı arındırır ve doğal nem dengesini korumaya yardımcı olur.





Bu testler en az 20 farklı karakterdeki saç derisi üzerinde,farklı yaşlarda, cinsiyette ve milliyette sahip insanlar üzerinde uygulanmaktadır. Bu testlerden başarıyla geçen ürünlerimiz yurt içinde gönüllü kullanıcılarla uzun süre test edilip, gelen yorumlar doğrultusunda formüle son hali verildikten sonra üretimine geçilmektedir.
Saçlarım bir zamanlar yağlıydı… Muhakkak iki günde bir yıkardım ama artık o kadar yıprandı ki kuru demek daha doğru olur. Zeytinyağının cilde de saça da olumlu etkisi bilinen bir gerçek hal böyle olunca bildiğimiz, güvendiğimiz bir markayla yola çıkmak istedim. Nihayet kolonyaları ile tanıdığımız Eyüp Sabri Tuncer şampuan olayına da imzasını atmış. İçeriğinde doğal zeytinyağı içermekle birlikte, hem kepeğe karşı etkili hem de paraben içermiyor. Kadın ve Erkek için uygun güvenle ailecek kullanabilirsiniz.
Koku duayeni Eyüp Sabri Tuncer şampuanlarını seyahatlerinizde de yanınızda taşıyabilirsiniz. 10 ml ve 50 ml’lik olanları bu hususta emrinize amade… Bebek şampuanlarını henüz denemedim ama yerinizde olsam gözüm kapalı güvenirdim…
Ben bir şampuandan ilk arınma arından da saçlarımı yumuşatmasını beklerim… Başta kokusuna vurulduğum bu doğal şampuan tüm beklentilerimi karşıladığı gibi saçlarımda bıraktığı hoş kokusu bana ferah hissettirdi. Hatta o kadar ferah ki kendimi Tirilye’nin zeytin bahçelerin arasında hayal ederken buldum. Ege kıyılarını özletiyor vesselam…
(BU KISIM BAMBUAGACİ.com'dan tamamen alıntıdır.)








0 yorum:

Yorum Gönder